Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Με τον Μπακογλίδη ο Γιάννης Πενόπουλος


Την προσχώρησή του στο ψηφοδέλτιο της παράταξης «Συνεργασία για την Καλαμαριά», της οποίας επικεφαλής είναι ο νυν δήμαρχος Θεοδόσης Μπακογλίδης, ανακοίνωσε την Παρασκευή ο Ιωάννης Πενόπουλος, επί τρεις τετραετίες δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη «Ανεξάρτητη Παρέμβαση Πολιτών Καλαμαριάς - Όλοι για την Καλαμαριά».
Τους λόγους που οδήγησαν τον κ. Πενόπουλο να διεκδικήσει την ψήφο των δημοτών στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου , εξηγεί με επιστολή που ακολουθεί :
«Αγαπητοί συνδημότες,
Μέχρι σήμερα προσπάθησα μέσα από την ενασχόληση μου με τα κοινά, να προσφέρω στον συμπολίτη μου πέρα από κομματικές και ιδεολογικές πεποιθήσεις. Έτσι λοιπόν μπροστά στα συμφέροντα των συνδημοτών μου δεν δίστασα να συγκρουστώ ακόμα και με συνοδοιπόρους μου στην δημοτική παράταξη που ανήκω και να συνεργαστώ με όσους με έπειθαν για το δίκαιο. Δεν αντιπολιτεύομαι και ούτε συμπολιτεύομαι κανέναν αλλά συμφωνώ εξ ορισμού με ότι συμβάλλει και αναβαθμίζει την ποιότητα ζωής και οδηγεί στην λύση των προβλημάτων της πόλης μου.
Η παραίτηση του επικεφαλής της παράταξης μας και η αδυναμία της παράταξης που υπηρετώ να αναδείξει ένα ισχυρό και ικανό ψηφοδέλτιο σε συνδυασμό με την επιθυμία μου να συνεχίσω την ενασχόληση μου με τα κοινά της Καλαμαριάς, με οδήγησαν σε άλλους αυτοδιοικητικούς δρόμους.
Η παράταξη «Συνεργασία για την Καλαμαριά» του Δημάρχου Μπακογλίδη Θεοδόση, είναι δημοτική παράταξη με τη μορφή της πλατειάς λαϊκής οργάνωσης ανοιχτή σε οποιονδήποτε συμφωνεί με τις αρχές της και είναι διατεθειμένη με συνέπεια και ανιδιοτέλεια να τις υπηρετήσει. Δεν είναι ευκαιριακή συνάθροιση με την ευκαιρία των εκλογών. Αποφάσισα λοιπόν να ενώσω τις δυνάμεις μου με όσους ακολούθησαν και αυτούς που θα ακολουθήσουν το κάλεσμα που έκανε ο Δήμαρχος σε φορείς και πολίτες στην προσπάθεια σχηματισμού ενός ανεξάρτητου και ακομμάτιστου ψηφοδελτίου.
Γνωρίζω το μέγεθος των δυσκολιών και καλώ τους συνδημότες μου να δώσουμε μαζί κι αυτή τη μάχη. Μια μάχη που στόχο θα έχει την ισχυροποίηση του Δήμου μας και την ανάδειξη της πόλης μας ως μια από τις ομορφότερες της χώρας».

ΠΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου