Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Παρελθόν από τον Απόλλωνα ο Σταύρος Βουλγαράκης




Το μέλος της διοίκησης του Απόλλωνα 1926 επικαλείται προσωπικούς λόγους για την παραίτησή του και αναφέρει χαρακτηριστικά στην επιστολή που έστειλε στο ΔΣ της ΠΑΕ:
"Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σήμερα με την παρούσα επιστολή υποβάλω την παραίτηση μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΑΕ ΑΠΟΛΛΩΝ 1926, λόγω προσωπικών θεμάτων τα οποία δε μου επιτρέπουν τη συνέχιση της εθελοντικής προσφοράς μου προς το σύλλογο.
Με την ευκαιρία αυτή θέλω ειλικρινά να ευχαριστήσω πρώτα τον κ. Αχιλλέα Χαραλαμπίδη, πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΠΟΛΛΩΝ 1926, που με εμπιστεύθηκε και με στήριξε αυτά τα δύο χρόνια, καθώς επίσης και όλους τους συναδέλφους μου με τους οποίους είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ περισσότερο ή λιγότερο κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο ετών αλλά και όσους είχα την ευκαιρία να γνωρίσω και να συνεργαστώ μαζί τους.
Κρατώ με ιδιαίτερη υπηρηφάνεια το γεγονός ότι προσπάθησα όπως όλοι οι συνεργάτες το διάστημα αυτό που ο σύλλογος μου εμπιστεύθηκε τον τομέα των οικονομικών και όχι μόνο, να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν και ειλικρινά είμαι ευτυχής που αναβαθμίσαμε τόσο πολύ την ποιότητα και τα standards του συλλόγου συνεισφέροντας στο ευδιάκριτο «μεγάλωμά» του σε τόσους πολλούς τομείς στους οποίους ανοίξαμε νέους δρόμους, δημιουργήσαμε νέες, σημαντικές και ενδιαφέρουσες προοπτικές !
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους φίλους και συνεργάτες των γραφείων της ΠΑΕ που είχα την ευκαιρία να γνωρίσω και να μοιραστούμε μαζί πολλές όμορφες στιγμές δημιουργίας, προόδου και ανάτασης - ιδιαίτερα δε αυτούς που έχω το προνόμιο να με τιμούν με τη φιλία τους και την αγάπη τους !
Ειλικρινά εύχομαι να σηκωθεί ο «πήχης» ακόμη πιο ψηλά σε όλους τους τομείς ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο και ο σύλλογος αλλά και το τμήμα ποδοσφαίρου να ανταποκριθεί πλήρως στις αυξημένες προκλήσεις της περιόδου που διανύουμε !"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου